Cridite un aumentu sustinutu di u trasportu marittimu di questu tempu per lascià e numerose industrie cunnesse, micca solu i prezzi, è un tank hè difficiule da truvà, ancu menzionà u viotu hè diventatu più difficiule, perchè prima di l'ajustamentu di a capacità, resultendu in un gran numeru di circulari a capacità hè insufficiente, in a situazione attuale di u trasportu, u viotu hè diventatu una risorsa scarsa, a situazione attuale di u mercatu ùn hè micca tantu cummentariu quì, per paura chì i clienti d'importazione è di esportazione sianu più pesanti psiculugicamente.

Allora, perchè u trasportu marittimu sino-americanu perchè continuà à cresce? Riassume i seguenti trè punti, pudete riferiscevi.Prima, e cumpagnie di navigazione continuanu à cuntrullà a capacità, a ragione hè chì vulete in a prima metà di guadagnà indietro e perdite di, ùn sapemu micca, ma certamente tutte e rotte di a cumpagnia di spedizione in a stessa pagina, ogni cumpagnia di navi hè in capacità di espansione costante, speremu ancu di bilancià a spedizione, per evità rischi sistemichi, da a fine di u mese scorsu è à l'iniziu di questu mese uttenemu sò e cumpagnie di navi sò navi per aderisce, ma ùn anu micca vistu u trasportu maritimu cù u equilibriu di u mercatu, allora guardemu ancu à l'ajustamentu di a cumpagnia di spedizione nantu à a capacità.

Siconda, u vulume di carichi trà a Cina è i Stati Uniti hà splusatu. Considerendu chì a tarifa attuale di trasportu trà a Cina è i Stati Uniti hà più cà radduppiatu paragunatu cù u principiu di l'annu, tutte e merci esportate in i Stati Uniti ùn anu rinunziatu ordini per via di l'aumentu di u costu di u trasportu, chì indica chì u tassu di prufittu grossu di e merchenzie hè abbastanza per suppurtà l'aumentu di u tassu di u trasportu. Tuttavia, u mercatu hà sempre bisognu di pruvà cumu l'incremento hà da influenzà l'esportatori. I tassi di spedizione continueranu à esse affettati in autunno è in Natale chì vene da se l'imprese americane voleranu riempie i so magazzini per affrontà l'incertezza è u risicu di u mercatu.

Infine, u mercatu di noleggio hè ripresu. Inaspettatu hè, u prezzu di u mercatu di noleggio hè statu ripristinatu cumpletamente à u livellu, prima di u scoppiu di a nave container 8000 teu ghjuntu à u puntu induve una nave hè difficiule da truvà, chì e cumpagnie di navi in ​​capacità per ricuperà più veloce, trà l'altru sò in cuncurrenza per e risorse marine, da a capacità di e grandi navi avianu à 7000 teu nave in via di sviluppu, pare chì u mercatu di spedizione continuerà à circà l'equilibriu di u mercatu, è i costi di noleggio spingenu contr'à u trasportu marittimu goccia di resistenza accaduta, rallentà u trasportu marinu serà riduttu.

Per noi circheremu à dumandà a spedizione di u cliente è citaremu u megliu ocea freigh à u cliente. Permettemu chì a nostra tavula plegabuli è a nostra sedia possu ghjunghje à a casa di i clienti in tempu. 


Tempu di posta: Nov-16-2020